top of page
-
Hoe moet ik de sieraden verzorgen?Houd je sieraden schoon en droog Houd ze uit de sportschool en spa Vermijd contact met lotion, parfum of andere schadelijke chemicaliën Bewaar je sieraden wanneer je ze niet draagt Gebruik milde cleaners voor regelmatig onderhoud
-
Het product is niet meer op voorraad, maar ik wil het graag kopen. Wat kan ik doen?Je kunt je aanmelden voor een e-mailnotificatie om op de hoogte te worden gesteld zodra het product weer op voorraad is. Als je liever niet wilt wachten, kun je me een bericht sturen. Ik kan je favoriete sieraad op aanvraag voor je maken, wat vaak sneller is dan wachten op de voorraad.
-
Ik wil graag custom made sieraden. Kan dat?Ja, dat kan zeker! Je hoeft niet per se de modellen te volgen die op onze website staan. Als je een idee of inspiratie hebt voor een sieraad dat je echt wilt laten maken, laat het ons weten! Voor meer informatie kun je hier terecht.
-
Wat gebeurt er met retourzendingen van donatieproducten?We bieden een terugbetaling voor geretourneerde artikelen. Je ontvangt echter alleen een volledige terugbetaling als de bijbehorende donatie nog niet is verzonden. Donaties worden eind van de maand verzonden. Als de donatie al is verzonden, kunnen we geen volledige terugbetaling meer aanbieden.
-
Wie betaalt de kosten voor het terugsturen van artikelen?De kosten voor het terugsturen van het artikel zijn voor rekening van de klant. We raden aan een traceerbare verzendservice te gebruiken om te verzekeren dat je retourzending wordt ontvangen.
-
Welk verzendbedrijf gebruiken jullie?PostNL Standaard verzendkosten binnen Nederland & België
-
Wat zijn de verzendkosten?PostNL Nederland Standaard verzendkosten: €4,25 Gratis bezorging bij bestellingen vanaf €60 PostNL Belgie Standaard verzendkosten tot 2 producten: €6,60 Standaard verzendkosten vanaf 3 producten: €9,40 Gratis bezorging bij bestellingen vanaf €60
-
Hoe kan ik mijn pakket volgen?PostNL: Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een trackingnummer per e-mail waarmee je je pakket kunt volgen via de website van PostNL. Eigen verzendservice (alleen binnen Rotterdam): We bieden geen Track & Trace-code voor onze eigen verzendservice binnen Rotterdam. Je ontvangt wel meldingen wanneer je pakket is verzonden en bezorgd.
bottom of page